DOKUMENTACJA POWYPADKOWA
Chociaż pracodawcy dokładają wszelkich starań, by zapewnić pracownikom bezpieczeństwo na stanowisku, wypadki przy pracy niestety się zdarzają.
Oferujemy przeprowadzenie postępowania powypadkowego oraz sporządzenie pełnej dokumentacji powypadkowej w ustawowym trybie.
SKORZYSTAJ Z NASZEJ OFERTY!
Obowiązki Pracodawcy:
|
Wymagane dokumenty:
|
- Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz.U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.),
- Ustawa z 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych (Dz.U. z 2002 r. nr 199, poz. 1673; tekst jedn. Dz.U. 2018 poz. 1376)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z 1 lipca 2009 r. w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy (Dz.U. z 2009 r. nr 105, poz. 870)
- Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 24 grudnia 2002 r. w sprawie szczegółowych zasad oraz trybu uznawania zdarzenia za wypadek w drodze do pracy lub z pracy, sposobu jego dokumentowania, wzoru karty wypadku w drodze do pracy lub z pracy oraz terminu jej sporządzania. (Dz.U. z 2002 r. nr 237, poz. 2015)
- Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 7 stycznia 2009 r. w sprawie statystycznej karty wypadku przy pracy (Dz.U. z 2009 r. nr 14, poz. 80)